• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

100.000:- lån att lösa hur?

R

Rmi

Gäst
Poäng: 0
Hej! Jag har 3 krediter och guld hos panten, allt tillsammans landar på 100.000:-

Jag har tänkt att ta ett lån på 100tkr och betala allt och sedan betala av lånet. Hur går jag till väga? Vart ansöker jag?

Cirka 300K i årsinkomst.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
R

Rmi

Gäst
Poäng: 0
Nej har inte kollat med dom, ska jag? Såg att mitt kreditbetyg låg på 10, kommer jag kunna bli beviljad? Ska jag ansöla hos advisa? Mvh
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Nej har inte kollat med dom, ska jag? Såg att mitt kreditbetyg låg på 10, kommer jag kunna bli beviljad? Ska jag ansöla hos advisa? Mvh
Hade nog provad tex advisa nått bud får du säkert där även om räntan kanske inte blir bästa med 10 i risk,,, vilka förutsättningar har du? Årsinkomst underskott osv
 
R

Rmi

Gäst
Poäng: 0
Hade nog provad tex advisa nått bud får du säkert där även om räntan kanske inte blir bästa med 10 i risk,,, vilka förutsättningar har du? Årsinkomst underskott osv

Sorry jag är inte så kunnig på detta, vart hittar jag underskott?

Har ungefär 300k årsinkomst, kreditbetyg 10
Ska betala 1 kredit nu på 14.000:-, kommer nog se bätrre ut när ett kort är borta, eller?

Min plan är att få ett lån, betala allt och sedan betala av lånet 5000k i månaden och samtidigt spara 50k på 6 månader fram till att skatten även kommer då, och då betala allt? Bra dåligt?
 
R

Rmi

Gäst
Poäng: 0
Sorry jag är inte så kunnig på detta, vart hittar jag underskott?

Har ungefär 300k årsinkomst, kreditbetyg 10
Ska betala 1 kredit nu på 14.000:-, kommer nog se bätrre ut när ett kort är borta, eller?

Min plan är att få ett lån, betala allt och sedan betala av lånet 5000k i månaden och samtidigt spara 30K på 6 månader fram till att skatten även kommer då, och då betala allt? Bra dåligt?
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Sorry jag är inte så kunnig på detta, vart hittar jag underskott?

Har ungefär 300k årsinkomst, kreditbetyg 10
Ska betala 1 kredit nu på 14.000:-, kommer nog se bätrre ut när ett kort är borta, eller?

Min plan är att få ett lån, betala allt och sedan betala av lånet 5000k i månaden och samtidigt spara 50k på 6 månader fram till att skatten även kommer då, och då betala allt? Bra dåligt?
Du hittar underskottet på din deklaration eller på tex din upplysning creditsafe osv,,, tror inte du kommer få problem med lån om du ansöker hos advisa ,,,,om inte underskottet är högt så ser jag inga problem med ett lån på 100tkr ,,,om du har ett kreditkort så betala av mkt men avsluta inte då det är ett plus för ditt betyg om du har outnyttjade krediter
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Sorry jag är inte så kunnig på detta, vart hittar jag underskott?

Har ungefär 300k årsinkomst, kreditbetyg 10
Ska betala 1 kredit nu på 14.000:-, kommer nog se bätrre ut när ett kort är borta, eller?

Min plan är att få ett lån, betala allt och sedan betala av lånet 5000k i månaden och samtidigt spara 50k på 6 månader fram till att skatten även kommer då, och då betala allt? Bra dåligt?
Annars är det alltid bra o lösa bort krediter för betyget
 

Rmi

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
2 December 2020
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Du hittar underskottet på din deklaration eller på tex din upplysning creditsafe osv,,, tror inte du kommer få problem med lån om du ansöker hos advisa ,,,,om inte underskottet är högt så ser jag inga problem med ett lån på 100tkr ,,,om du har ett kreditkort så betala av mkt men avsluta inte då det är ett plus för ditt betyg om du har outnyttjade krediter

Underskott av kapital 17? 2019 var det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp